Selasa, Julai 28, 2009

Ketinggalan Rasa

Assalamualaikum,
Setelah sekian lama...akhirnya hajat aku tuk ada blog sendiri tercapai..buka pe, aku ni dari jenis yg bz bukan2 sampai takde masa tuk hal2 camni.. tp kali ni aku igt nk cuba jugak2..mana boleh asik tgk blog org aje...rasa ketinggalan sgt. ni pun malam ni yg boleh sentuh menatang ni pown sbb baby aku dh lelap...hubby pla keja 24jam ari ni.. nama je 24jam, tp dia still balik jugak kejap.. hari ni tugas aku just nk study n belek2 apa yg boleh di edit utk nk cantikkan blog aku ni... ya, aku mesti cuba.. b4 tu lupa nk ucap, thanks to kakak ipor aku NADIA...sbb pas aku belek2 blog dialah yg wt aku jd tak senang duduk...nk follow jejak langkah dia...rajin bab2 cenggini.. hehehe..chow





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...