Khamis, Julai 30, 2009

Taraf Pencen

Morning,
Alhamdulillah..Pagi ni masuk je opis kak Shimi (Clerk kt opis ni) gtau yg surat pemberian taraf pencen aku dah dapat...bayangkanlah, keje dh dekat 4thn baru dapat surat ni..wahal exam n kursus sume dah settle awal2 lg..ape pn syukurlah. Rezki anak agaknya tu..Bila dah dapat surat tu, maka aku boleh lah kuarkan KWSP aku, plan aku nk carik keta yang luas kit dari keta kancil yg aku dok kuda hari2 tu..Skurang2nya balik kg (Selangor) raya thn ni selesa kit..bukan pe, sblm ni tak kisahlah balik dgn ape,berdua aje.. tp ni dh ada baby, keselesaan tu kena amik kiralah jugak..perjalanan jauh.

2 ulasan:

  1. Alhamdulillah..mmg rezeki ammar tu. tp knp lama sgt ekk...kami kat cni..pas konfom x lama je terus dpt surat skim pencen..x da la sampai 4 thn nunggu..pape pun...syukur..

    tp nak beli kete pe? huhu nyebok nak tau..

    BalasPadam
  2. Mana tak lamanya, HQ letak surat taraf pencen cek ni dalam stor..bukan nak edar mai kt cek awai2..Sib bek wt follow up. Hurmm igt nk carik wira earoback 2nd je. Bang Di tlg carik.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...