Rabu, Ogos 05, 2009

RM 3.00

Morning, nk buat keje idea tak datang2, so pagi ni aku just nk share tentang baju baru anak aku. Petang semalam aku dengan hubby & baby ammar saje kuar g jejalan kt Langkawi Fair. Dah alang2 kt situ aku dgn hubby singgah butik F.O.S..

Sampai je kt F.O.S tgk ada banyak stock baju baru sampai.. ktorang takde g ushar baju tuk kitorg sbb mmg niat nk g usyar baju baby. Sampai kt part baju baby n kanak2 tgk banyak giler baju.. jenama best2 plak tu..ada adidas, nike, polo, old navy dh semestinya ada dan mcm2 jenama lagilah.. Sume cun2. Yang paling aku berkenan sweater NIKE.. mmg cun habis, yg hubby plaj dok usyar sweater ADIDAS.. Tp saiz baju tu tak sesuwey dgn Ammar.. nk beli awal2 pn lama plak simpan nanti... hahaha. Belek punya belek jumpa satu baju ni, GAP just RM 3.00 dan ada saiz untuk Ammar. Kami pn takde pikir panjang terus sebat.. letak kaunter bayar. Nak kata cun sangat tu takdelah, just nice..Tp oklah, yg penting MURAH...Hahaha.

Balik je umah terus bagi Ammar try, dia pn nmpak mcm paham2 je yg tu baju baru dia... Tergedik2 masa nk bagi pakai tu, dgn senyum lebarnya.. ape pn aku suka tgk dia time tu.. dan aku rasa dia selesa pakai baju tu. Ni aku paste kan pic Ammar dgn baju baru dia. Tp pic ni kabur kit, sbb amik guna hp lama hubby aku.. huhu



6 ulasan:

  1. wa...cantik...utk baby delisya ade tak? fair tu sampai bile?

    BalasPadam
  2. Yeke..Ha'aah, baju baby gurl lagi banyak n cute2.. RM10. Ni bukan fair..nama tempat tu 'Langkawi Fair'... Pasaraya sebelah opis ina ni. So bila stock abeh, abeh la dia..

    BalasPadam
  3. yeker..saje jer..huhuhu..
    hurm nak lik kg ekk..kim slm kat mak ayah ekk...ayien kata sabtu ni nak pi ambik wani...

    nak kiss ammar la....mmuuuaaahhhhhhhh

    BalasPadam
  4. Ammar said tq auntie nard...muaaahhhh back

    BalasPadam
  5. knp n3 yg lain x leh komen...x de tmpt komen pun..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...