Selasa, November 09, 2010

Hati Berbunga-bunga Sayang Bertambah-tambah

Salam, inilah yg dinamakan hidupkan..Kuasa Allah s.w.t. Betapa besar kekuasaan-Nya, kita sebagai manusia dikuniakan dengan emosi yang berbagai agar kita tidak boring dengan hidup. Kalau semalam hidup rasa muram, marah, tak tenteram..tp hari ni dengan satu perbuatan segala apa yang dilalui semalam terbang bagai angin lalu.. Terima kasih buat suami tersayang, kalau smalam aku berkecil hati dgn kamoo tapi hari ini dengan sedikit tindakan dan pengorbanan yang dibuat, segala-galanya seakan membuktikan bahawa kau mmg TERCIPTA UNTUKKU..untuk suami tersayang, lagu ni khas untuk abang yea..

menatap indahnya senyuman diwajahmu
membuat ku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra tubuhku 
banyak kata
yang tak mampu kuungkapkan
kepada dirimu
aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
sepanjang hidupku
aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
kuslalu milikmu
yang mencintaimu
sepanjang hidupku
aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
ku slalu milikmu
yang mencintaimu

Seikhlasnya AKU MENCINTAIMU seikhlas hati kerana Allah. Anak-anak anugerah terindah yang di amanahkan Allah kepada kita syg..Semoga perjalanan hidup kita akan lebih bermakna. Amin.


2 ulasan:

  1. salam...
    wah bermadah helah nok...kikiki
    hmm jom la join contest tu...
    ajk la kawn2 join..
    okies daa

    BalasPadam
  2. haha sekali sekala, berkali-kali berkala-kala... nak join tp tak pandai la...cek ni buta it sket..hahaha

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...